Sverige Mäklaren


2. Faktainsamling (Traditionell mäklare)

När du har bestämt dig för att gå vidare med oss för din försäljning är nästa steg att upprätta ett skriftligt uppdragsavtal mellan fastighetsmäklaren och dig som uppdragsgivare. Här bestäms bl a utgångspris, provision och hur länge uppdraget ska gälla.

Därefter sammanställs all information som krävs för att göra en skriftlig beskrivning av din bostad.

En viktig del i förberedelserna är bl a rumsbeskrivning, fotografering, framtagande av ritningar, ekonomisk information osv. Det vill säga allt som kommande spekulanter behöver känna till. Fastighetsmäklaren och fotografen ordnar allt detta.

Bostadsbeskrivningen godkänns av dig (efter eventuella justeringar) och trycks sedan upp som en exklusiv folder med text, foton och planritning.

Steg 3 är marknadsföring

Våra kontor - Hitta en mäklare

Kontakta ditt lokalkontor för mer information om Sveriges mest prisvärda mäklartjänst.
Kontaktformulär





© 2009-2020 Sverigemaklaren.se - Sverige Mäklaren. Fastighetsmäklare och lokal mäklare.